Oslo next!


Heeeiii! Nå var det på tide med et innlegg igjen, syntes jeg! Blogglysten har vært lav i det siste, og det har egentlig vært svært lite interessant å blogge om rett og slett.

I dette innlegget her skrev jeg om at jeg, forrige mandag, var svært så klar og gira for en ny uke med nye muligheter. Noen som lurer på om uka mi "levde opp til forventningene"? Hehe, alle drømmene mine gikk nok ikke i oppfyllelse, men joa, jeg er fornøyd med uka som gikk. Flere brikker har falt på plass angående B-Tweens-kvelden, jeg har sett mange "Veronica Mars"-episoder, og jeg har vært på jobbintervju (vet ikke hvordan det har gått ennå). Fin uke! 

Men den uka som er kommet nå vil i alle fall være svært innholdsrik! Om jeg ikke var spent og gira forrige uke så er jeg det i alle fall nå! For litt senere i dag reiser jeg til Oslo for å ta et enkeltemne som heter "Ledelse, motivasjon og frivillige" på Høyskolen for Ledelse og Teologi! Studiet foregår bare på onsdagen og torsdagen, men jeg reiser i dag for å overnatte hos en venninne (THIS GIRL) så jeg slipper å stå opp grytidlig og reise langt og lete etter skolen og alt det der i morgen tidlig! Det blir koselig å se hun igjen, har faktisk ikke sett henne siden utdrikningslaget mitt :-) Og på fredag og lørdag er det siste planleggings- og ordnerunde for jentekvelden med 5-8. klassingene på Betania, og på lørdag kveld braker det løs. Vi overnatter til søndagen og er med på barnekirken... og så kan jeg dra hjem, legge meg i sofaen, og se tilbake på en (forhåpentligvis) awesome uke. 


Meg, 14 år, på besøk hos tante da hun bodde i Oslo... haha, elsker det bildet <3



Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Hei søta! Spennende dager du har - mest av alt vil jeg ønske deg lykke til med jobben du kanskje kan få!! :) la oss håpe! Og spennende kurs du skal ta , da. Kult!
    Ønsker deg en herlig uke videre - mange gode klemmer herfra

    SvarSlett