You Steady My Heart


Wow, forrige uke ble helt rå! : D

I Oslo fikk jeg se igjen gode venner jeg ikke har sett på en stund, jeg fikk sinnsyk bra undervisning på Høyskolen for Ledelse og Teologi, og jeg fikk øvd meg på å finne frem på Stabekk (var ikke så lett som en skulle tro! haha). Var passe sliten når jeg kom hjem på torsdag kveld, men hadde en utrolig deilig følelse i magen! 

Og B-Tweens jentekvelden som var fra lørdag-søndag gikk også over all forventning! Jentene koste seg, og det gjorde vi lederne også. Gleder meg allerede til neste gang! Jeg føler meg så velsignet som får være med å lede B-tweensopplegget på Betania!






I dag har jeg vært en tur på Høgskolen i Vestfold. Var innom for å hente karakterutskriften fra eksamenene mine før jul, slik at jeg har papirer allerede nå på at jeg har gått der et halvår selv om jeg har sluttet. Og siden jeg allerede skulle bortom skolen så stakk jeg selvfølgelig også innom Studentlaget! Kjempekoselig å se igjen de som var der, det er Laget jeg savner mest med å studere der...:-) Men det var riktig av meg å avslutte studiet, det er jeg fortsatt helt sikker på.

Nå sitter jeg bare og blogger, hører på lovsang og slapper av litt. Skal etterhvert begynne på middagen og slikt til Marius kommer hjem, men det er ennå en liten stund til :-)



Edit: I plan to let God make the best out of my life!


Og for de som lurer - jeg har ikke fått den rette jobben ennå, så jeg søker fortsatt. Men fremtidshåpet mitt er sterkere nå enn det har vært på lenge, jeg er så spent og så nysgjerrig på hva Gud har lagt foran meg og hvilke dører han vil åpne for meg i tiden som kommer. Dette er en tid hvor jeg er nødt til å stole på Gud og la han lede meg dit jeg skal, for jeg har selv ingen anelse :-) Men jeg liker det sånn. Jeg vil leve et liv i tro på at jeg ikke trenger å bekymre meg for fremtiden, nettopp fordi Gud allerede er der.

<3

2 kommentarer:

  1. Innom igjen - og leser med iver. Høres ut som du har spennende dager :) og spennende tider. Håper og tror du får den rette jobben snart - alt ligger i Guds hender, og Han er allerede der. Tror du blir en utmerket sosionom :)
    mange klemmer din vei <3

    SvarSlett
  2. Åj, det var lenge siden jeg har husket å kikke innom bloggen din (Det var virkelig dumt at du byttet fra blogg.no) Så utrolig spennende ut i Oslo! Hørtes interessant ut :)
    sv: Takk :D
    Ja, det stemmer! Jeg har til og med vært litt på dugnad :) Jeg LIKER at du får med deg så mye :D

    SvarSlett