Pappa har bursdag!



I dag har pappa'n min bursdag! Så Marius og jeg skal bort til Hof og feire i helgen :-) Vi skal være der fra i dag og frem til søndagen, og pappa skal feires med nærmeste familien i dag, med resten av familien på lørdag, og på søndag skal han, mamma, Dinah og Marius og meg på LAZERWORLD! Haha, det gleder jeg meg veldig til :-)


Som det bursdagsbarnet pappa er, må han selvfølgelig få masse kake. Her er bidraget Marius og jeg kommer med i år:






Sjokoladekake med vaniljekrem og jordbær som fyll, sjokoladesmørkrem som "lim", grønn marshmallowfondant som lokk og spiselige perler, sjokolade og rød marshmallowfondant som pynt! Nammmmmmm! Håper den smaker like godt som det høres ut, jeg skal ikke skryte på meg å være særlig god med kjøkkenbakst egentlig... men ja, vi får håpe at i alle fall pappa synes at den smaker godt!



Uansett så blir det koselig å se igjen pappa og resten av familien min. Er faktisk over tre uker siden sist jeg var i Hof, nå! Tiden går altfor fort. Men nå skal jeg heldigvis være der noen dager, så da får vi masse tid sammen! : D


<3



4 kommentarer:

  1. Wow, så fin kake! Flinke dere er! :)
    Kos dere, og får hilse og gratulere! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin kaka! Du er så flink, Camilla :D Savner deg!! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Hadde flaks med den :-)

      Savner deg også! Må sees snart :-)

      Slett