Be my valentine


Jeg er veldig glad i å markere sånne dager. Ikke sånn ekstremt masse, men det er koselig å gjøre
noe ut av det! Men Marius er litt mann på det området, og er egentlig skikkelig care til den dagen. "Det er ikke valentinsdag, det er TORSDAG". Hehe! Men vi hadde på forhånd avtalt å gå ut å spise, siden vi ikke hadde tid til å feire 2,5-år-som-kjærester-og-6-måneder-som-gift-dagen vår forrige uke, og å "slå to fluer i en smekk" er noe som alltid faller i smak her i heimen. 

Men åååh det var koselig! Det er altfor lenge siden vi har vært utenfor leiligheten bare oss to kun for å være kjærester! 

Jeg hadde egentlig med kamera i håp om å få tatt noen nye bilder av oss, men det gikk helt i glemmeboken underveis. Vi var mye flinkere til å ta bilder før! Så det får gå med et tidligere bilde av oss i dette innlegget :-) Slenger med et som jeg til og med har slengt en glorete hjerterammerundt, bare sånn siden det er Valentine ( :P )


Men ja, i valentins-"spiritens" ånd vil jeg også benytte denne anledningen min til å si, ennå en gang, hvor en fantastisk bra mann jeg har. Jeg er så glad for han, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kunne ha hatt en mer perfekt mann for meg enn han! Han er best, ingen protest. Jeg elsker deg, Marius <3


<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar