Jubileum

♥ I dag har jeg og Marius vært kjærester i 2,5 år! 
♥ I dag har jeg og Marius vært gift i 6 måneder! 

GLEDE!

Fra vår første telttur sammen i hagen til Marius, juni 2010 (ca 2 måneder før vi ble kjærester)

For 2,5 år siden, rundt klokka 09 om morgenen, skjedde det at Marius og jeg ble kjærester. Vi hadde kysset tidligere, men blitt enige om at vi ikke ville kysse igjen før vi faktisk var sammen. Marius visste godt hva jeg ville, men ville ta meg på date først (2.august 2010), og ville ikke bli sammen på bursdagen til søstra hans (3.august 2010)... men på morgenen den 4.august 2010 så kysset han meg igjen, og vi ble offisielt kjærester.

2 år senere står vi i Eidsfoss kirke og gir hverandre vårt ja. Det er nå 1/2 år siden.

Utrolig hvor fort tiden går...! Særlig de siste 6 månedene har gått utrolig fort. Samtidig som det føles ut som vi har vært gift for alltid. Vanskelig å beskrive, men tror allikevel mange av dere som leser her vet hva jeg mener <3

 


2,5 år som kjærester, og 6 måneder som mann og kone. Så lenge, men allikevel så kort! Vi har så mange minner, dager og øyeblikk foran oss, og jeg gleder meg til hvert eneste et av dem.

JEG ELSKER DEG, MARIUS! Og jeg er så utrolig glad jeg får være din!
<3


_____________________________


;-)

3 kommentarer: