En fin helg i Hof


Marius og jeg har hatt en kjempetrivelig helg i Hof! 


På torsdagen var Marius på årsmøte med PFF sammen med mamma, og han hadde visst gjort en utrolig god jobb med nettsidene deres! Marius, mamma og jeg kom til Hof en times tid før pappa kom hjem fra jobb, og det var rett og slett bare skryt, skryt og atter skryt fra mamma om Marius i løpet av den timen. *STOLT KONE!* Koselig start på helgen :-) 

Etterhvert kom også pappa (bursdagsbarnet) og Dinah hjem, og vi spiste middag, pappa fikk gaver, og kaken fra oss (se forrige innlegg) ble åpnet og smakt på (Og den falt i smak! Hurra!). Pappa syntes det var veldig koselig å ha hele familien samlet på bursdagen sin! Og det syntes vi også :-)


La kakè


På fredagen var Marius på jobb, og jeg benyttet anledningen til å besøke bestemor og en venninne på formiddagen. Jeg er ikke så veldig ofte i Hof, og det er i alle fall ikke ofte jeg er der så lenge som nå, men når jeg først er det er det veldig trivelig å få besøkt litt venner og familie der også :-) Skulle gjerne ha besøkt flere, men tiden strakk ikke helt til! 

På fredag kveld slappet vi av og så på IDOL! Idol er gøy, men åååå jeg blir så flau når det er sånne som ikke kan synge i det hele tatt...! Jeg dør inni meg! Men underholdningsfaktoren er høy, det skal jeg innrømme.



Teheh

På lørdagen var det tid for familieselskap for pappa! Koselig! På kvelden var alle helt utslitte, så da skjedde det lite. Jeg søkte på en jobb da :-) Og Marius og jeg så en knallbra film (RED), men ellers skjedde det lite.

Og i dag var pappa, mamma, Dinah, Marius og jeg på LAZERWORLD i Horten som en "siste" feiring av pappa! Hahahaha, utrolig moro. Vi spilte jentene mot guttene. Guttene vant (buhu), men jeg synes at vi jentene gjorde en knallbra jobb også. Gøy hadde vi det i alle fall! 


Lazerworld Horten sitt "reklamebilde".


Så ja, en knallbra helg!

I morgen har Marius og jeg vært gift i 1/2 år, så da kan jeg LOVE dere at det kommer et innlegg :-)

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar