Say it with a cake

I forrige innlegg skrev jeg at jeg skulle bake en kake til Marius på "jeg elsker deg"-jubileumet vårt, og at dere skulle få se den om den ble fin! Vel, den ble ikke et mesterverk av de store, men dere kan få se den allikevel! Jeg tok også noen bilder underveis som jeg også legger ut. Om dere kun er interessert i å se selve kaken kan dere bare skrolle ned til bånn av innlegget. 

(Sukkerbrødoppskriften som aldri blir mislykket er fra http://anetteskaker.blogspot.no/ )

























Tadaaaaa! 

Det ble en bringebærkrem-kake med hjemmelaget sukkerbrød! Litt vel søtt for min smak, men Marius syntes at den var veldig god. Jeg er egentlig ikke så glad i kake, men det er utrolig moro å bake dem! Det er lett min nye hobby! Jeggledermegsykttilåfåstørrekjøkken. 







På bildene over ser dere hvor mye Marius hadde spist av kaken etter bare en kveld. Haha, kakemonsteret mitt<3 Tror han liker det når det er noe godt i kjøleskapet han kan forsyne seg med nesten når han vil, men det gjør vel de fleste menn?

Budskapet mitt kom i alle fall frem. Selv om det ikke var så lett å skrive med glasuren jeg hadde laget. Marius smilte i alle fall da han leste det...<3

Det kommer forresten snart et innlegg om hvordan det står til med nyttårsforsettene mine! Mest sannsynlig allerede senere i dag! Så klikk deg innom bloggen min en gang til før leggetid om du vil se hvordan det har gått så langt :)




<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar