The weekend

Hello! De siste dagene har jeg vært på LED13 og storkost meg med knallbra undervisning, inspirasjon og mennesker! Gøy å se igjen gamle kjente også, selv om det var flere jeg skulle ønske jeg hadde hatt tid til å prate mer med. På lørdagen var Marius også med på konferansen, fint å være der sammen <3 

I dag har Marius og jeg bare vært hjemme og hatt en rolig søndag. Det er ikke dumt med noen sånne dager hvor det ikke er noe man  gjøre :-) Vi holder forresten på med å ommøblere og gjøre i stand på de to ekstra soverommene våres denne uken, og det blir skikkelig fint. Det er fortsatt ikke helt sånn som vi vil ha det, men det er en mye bedre ordning vi har på rommene nå i alle fall! 


Handygirl!

:-)

Bilde fra tidligere i uken! Når vi er helt ferdig skal dere få se etter etter-bilde.

Det er så deilig når man begynner å få orden på ting. Bare det med å ordne om på disse ekstrarommene våres, vi har snakket om det i en evighet uten å ha fått oss selv til å begynne... hvorfor skal det være så vanskelig å sparke seg selv i rumpa på sånne såkalte "ikke-viktige" ting noen ganger?




Og til slutt her: GRATULERER MED MORSDAGEN til alle dere mødre der ute! Og spesielt til min egen mamma (verdens beste<33)! Jeg skal feire mamma på onsdag, det gleder jeg meg til :-)


<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar