Jeg elsker deg!!!

I går hadde vi kjæreste- og bryllupsjubileum, og i dag har også et slags jubileum :-) Det er kanskje ikke så "stort", men i dag er det 2 år siden vi sa "Jeg elsker deg" til hverandre for første gang! Vil dere høre hvordan det gikk til? Da bør dere fortsette å lese under bildet! 





Da vi ble kjærester var det ikke så lenge siden jeg hadde kommet ut av et forhold, og Marius hadde ikke vært i noe forhold før, så vi ville ta ting saaakte... Særlig når det kom til å love hverandre ting og bruke større ord enn vi kunne uttale. Så vi ville vente med å si "jeg elsker deg" til vi virkelig var sikre på at vi elsket hverandre. Vi ville at ordene skulle bety noe, at det skulle være løfter i dem, og at vi skulle mene alt de ordene innebar! Ja, vi tok akkurat det veldig seriøst :-)
Så til tross for masse følelser og forelskelse, klarte vi å holde oss til å kun si "glad i deg" til hverandre lenge. Men etterhvert begynte vi å forstå at dette var mer enn kun en liten flørt, og følelsene ble sterkere... Vi var ment for hverandre, og vi visste det. Var tiden inne for å si de tre magiske ordene? Ja, men så var det det at vi ville at øyeblikket skulle være spesielt også da... :-) 

Men den 5.februar 2011 dro vi til Drammen for å feire gårsdagens 6.månedersjubileum, der, ute på skøytebanen, når Marius og jeg lå med ryggen på isen og så på stjernene, skjedde det. "Jeg tror jeg elsker deg litt, jeg...", kommer det plutselig fra Marius. Det var perfekt. Alt klaffet og var helt riktig. Vi fant ut at vi kanskje elsket hverandre mer enn bare "litt" da, men ååååh, det var så perfekt! 







Etter ordene var sagt gikk det kun en vei. Og vi sluttet å ta det sakte... hehe. Vi ble forlovet i April samme år, så giftet vi oss i august året etter, og nå 2 år etter elsker vi hverandre bare ennå høyere. Vi lærer for hver dag som går å elske hverandre mer og mer. Jeg elsker å elske Marius!
<3

Vi skal ikke feire dette, men jeg skal bake en kake som det står "Jeg elsker deg" på da!
Den kommer nok på bloggen om den blir fin.
<3

1 kommentar: