Forandring fryder


Nå sitter jeg i min "nye" stue, og er sååå fornøyd. Jeg har hatt lyst til å ommøblere her i et par uker nå, fordi jeg hadde en idè som jeg trodde kom til å få stua til å bli litt bedre, men det var først i går at jeg fikk med meg Marius på prosjektet. Og det ble så braaaaaaaaaaa! 

Jeg tok ikke noen før/etter-bilder, men for å "illustrere" forandringen har jeg tatt turen innom paint og tegnet litt!

Det ble ikke heelt riktig rent proporsjonalt her, det er for eksempel ikke så mye ledig plass i midten der, men her står i alle fall sofaene mot hverandre. De er høye og svarte, og 2-seteren havnet da som en stor kloss midt i rommet. Og det var kjedelig at de var så langt fra hverandre, for Marius og jeg pleier å okkupere hver vår sofa, og da er vi liksom på hver vår side av rommet... også var det vanskelig å ha noen dekorasjoner på bordet (duk, lys osv.), fordi det ble så...feil.





Men så ommøblerte vi endelig! Og hovedforandringen ble at vi byttet om på hvor sofaen stod. Vi satte den lille sofaen inni rommet der hvor den store hadde stått, og den store inntil den lange veggen. Det ble sååå mye bedre med den mer åpne løsningen! Nå når jeg sitter i sofaen føler jeg at jeg kan slappe mer av, og stuen er rett og slett blitt mer innbydende.   




Jeg er så fornøyd! Dere har kanskje ikke fått med dere det? Haha. Men ja, jeg er fornøyd!

(NB: Leiligheten er større enn bare stuen altså. Det er en seng i stua av en eller annen merkelig grunn, men det er 2 andre soverom m.m :-D )


Camilla Malvine

1 kommentar:

  1. NÅ kan jeg kommentere ; Har jo vært og sett og prøvekjørt opplegget - det er kjempekoselig , skikkelig hjemmekoslig!!!

    SvarSlett