Forandringer

Ikke si "ja" til alt. Hvor mange ganger hører man ikke det? Men allikevel er det så altfor lett å plutselig sitte der mer flere baller i luften enn man greier å sjonglere. I mitt tilfelle har det vært at jeg ikke har klart å være 100% i noen ting, og har i stedet vært 10% der og 5% der osv... og dermed egentlig ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt. 

Men nå vil jeg ikke ha det sånn mer. Jeg ønsker å virkelig gjøre noe jeg brenner for. Men hva brenner jeg for? Godt spørsmål, jeg er ikke helt sikker. Men jeg vet at aldersgruppa 10-12 år ligger veldig nærme hjertet mitt... og jeg blir utrolig gira når jeg tenker på å ha noe opplegg spesifikt for dem i menigheten! Og det er en start. Jeg har også begynt prosessen med å si ifra meg de tingene jeg kun har vært sånn halvveis i (trist, men nødvendig), og jeg har snakket med barnelederen i menigheten.

Dette er spennende! Og det blir gøy å se hva Gud vil gjøre med dette ønsket mitt om å være 100% engasjert i noe!


Camilla Malvine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar