Husmortokter


Marius har vært i Tønsberg siden litt før 18, så jeg har hatt kvelden for meg selv her hjemme i leiligheten. Jeg tenke at det nok kom til å bli kjedelig, men jeg har egentlig fått gjort ganske mye ok greier! Først vasket jeg opp, og så begynte jeg å rydde i småtingene på badet og i sånne små "rotebokser" vi har rundt om i huset. Man vet at man er blitt husmor når det er slik man underholder seg selv!

Nå som vi er inne på det med å være husmor må jeg også nevne min økende interesse for å lage ting på kjøkkenet. Etter at jeg først klarte å lage kanelboller, så vafler, så PANNEKAKER (det har vært en større utfordring for meg enn du kan ane...) og så spagetti m/kjøttdeig har jeg virkelig fått mer selvtillit på lagemat-området, så nå er tanken på å bake og slikt litt mer fristende enn den tidligere var! Jeg har en idé til noe jeg skal prøve å mekke sammen når mamma kommer på besøk på torsdag, og håper virkelig at jeg får det til :-D (Gled deg mamma!)

Og DER kom mannen inn døra! <3 Deilig! Da får jeg skru av dataen og prate litt med han :-)


Camilla Malvine 


1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg!! Kjempefint design og god atmosfære :) Jeg popper innom rett som det er :) mange klemmer din vei med ønske om en god uke! Ps. pannekaker er alltid en utfordring - helt til man får grepet på det. Alt skal henge sammen, og de skal jo ikke skli fra hverandre når de stekes. Jeg har surret i mange år. Nå har jeg skjønt at jeg må ha NOK egg - og mel slik at røren ser mer hvit enn gul ut ;) lykke til, husmor :) klem

    SvarSlett