Startinnlegg

Hei!

Etter å ha blogget en stund på bloggportalen blogg.no, tenkte jeg at det var på tide med en mer "seriøs" blogg. Å blogge flere innlegg om dagen eller å ha outfit-bilder eller sminketips er ikke noe jeg interesserer meg for, men allikevel ønsker jeg å ha et sted hvor jeg kan skrive om tingene som skjer i livet. Spesielt dette første året Marius og jeg er gift!

Her vil jeg være personlig, men ikke altfor privat. Jeg vil legge ut bilder, men ikke alle de private bildene vi har, slik som jeg tidligere har gjort. Jeg vil også heller ikke blogge hver dag, men heller fokusere på å ha mer kvalitet på de innleggene som kommer. For dere av venner og familie som ønsker å følge med på hvordan det står til med oss borti her, kommer jeg nok til å si ifra på facebook når det kommer innlegg, ellers er det bare å sjekke innom en gang i uken eller noe.

Koselig om dere vil følge med!


Camilla Malvine

1 kommentar: