Back to reality

2. januar. Nå er juleferien slutt, Marius er tilbake på jobb, og hverdagen har meldt sin ankomst. I alle fall sånn halvveis, hverdagen min akkurat nå er jo egentlig ikke så ulik å ha ferie. Jeg har ikke daglig skole (skal møte opp på skolen kun 3 ganger dette halvåret), og har heller ikke jobb ennå. Det virker kanskje som en merkelig påstand, men det er på et vis nesten mer slitsomt å ha en rutineløs hverdag enn å jobbe eller gå på skole. Det synes i alle fall jeg...

Men, heldigvis er ikke dette for alltid :-) Jeg søker jobber, og er helt sikker på at jeg vil få napp snart. Da skal jeg jobbe masse og tjene penger, og alle de pengene skal gå inn på sparekonto (vi lever fint på kun Marius sin lønn), og om 1,5/2 år har vi nok egenkapital til å kunne kjøpe oss hus! Det er ingen hemmelighet at vi gleder oss veldig til den tiden kommer. Og når huset er i boks kan vi kanskje også tenke på å utvide familien...*glede-seg-sukk*








"Det er håp for din fremtid, sier Herren. (...)"

Jeremia 31,17





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar