Sweet dreams

Marius er i Oslo i kveld (og frem til i morgen), men rakk akkurat å smitte meg med forkjølelsen sin før han dro. Det er skikkelig typisk, for mens han bare har litt vondt i halsen, blir jeg helt tett i systemet og nyser og snufser konstant... men satser på at det forsvinner like fort som det kom. Er i alle fall ikke så dumt med en rolig alenekveld, så jeg kan sitte i mindre flatterende slækkeklær, håret i en dott og snufse og snørre uten å tenke på å hva Marius tenker om hvorvidt jeg er attraktiv eller ikke, mens jeg prøver å bli kvitt dette tullet :-) En ting som derimot er greit, er at jeg nå har en unnskyldning til å utsette den planlagte kjøkkenvaskingen til i morgen. Jeg fikk tatt badet da.. :-)

Men nok klaging fra meg! Jeg har det jo egentlig veldig fint :-) Men, jeg mååå fortelle om en superekkel drøm jeg hadde her om dagen!

Jeg drømte at jeg plutselig hadde gravidmage og masse symptomer (nei, jeg er ikke gravid!), jeg bestemte meg i drømmen for å dra til legen å sjekke, og jeg var veldig spent... kanskje Marius og jeg skulle få baby! Men, på vei bort i legen, så startet fødselen.... og, mens jeg stod oppreist (med skjørt på), ploppet det ut tre slimete ROTTER ut av underlivet mitt! Fyyyy, så ekkelt det var! Og forklaringen jeg fikk i drømmen var at noen rotter hadde lagt egg (!) i senga mi, og at de eggene på et eller annet vis hadde kommet seg inni meg mens jeg sov og klekket der. Herlighet, så teite enkelte drømmer er. Rotter legger jo ikke egg engang :P Kanskje denne drømmen egentlig har en dyp mening? Noen drømmetydere der ute? haha

Ikke denne gangen, nei! (Bilde hentet herfra: http://kjosern.net/2011/10/drom-ditt-liv-lev-din-drom/)


Nei, æsj, får håpe at når tiden for baby kommer (har ikke planer om det med det første, nei) så blir det et menneske som kommer ut :-)


Men da tror jeg at jeg skrur av dataen for kvelden, og begynner å tenke på å legge meg til å sove ut forkjølelsen. Og denne gangen skal jeg drømme SØTT, har jeg store planer om! :-)

Natta! <3

2 kommentarer:

  1. I følge droemmetydning.com:


    Fødsel :

    Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått.



    Rotte :

    Ser du en rotte i en drøm vil dette generelt bety irritasjon eller at noen er sjalu på deg og denne personen vil prøve å legge hindringer i veien for deg. Er rotten hvit vil noen hjelpe deg. Hører du rotter har du kastet bort tiden din. Klarte du å jage bort rottene har du ingenting å bekymre deg for.


    Haha, så får du se selv om det er noe sant i det :) Er ikke gøy å drømme sånne ekle drømmer iallefall. Uff..

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, artig! Men joa, det er jo egentlig noe sannhet i den tydningen :) :)

      Slett