Unveiled Wife

For et par dager siden oppdaget jeg siden Unveiled Wife på facebook, og på morgenen i dag satt jeg å bladde gjennom alle inspirasjonsbildene de hadde lagt ut i albumet sitt, og lagret "favorittene" mine i en egen koneinspirasjonsmappe jeg har på PC'n min.

Jeg lagrer sånne bilder fordi at de oppmuntrer og inspirerer meg til å bli det beste jeg kan bli, og fordi det er enkelte ting jeg trenger påminnelse om når livet og ekteskapet ikke er ideelt, for å raskere hente meg inn igjen, og for å beholde troen, håpet og styrken til å fortsette. Og selv om livet og ekteskapet stort sett er ganske ok nå, så vet jeg også at det vil komme tider hvor ting er tøffere, og da tenker jeg at det er greit å være så forberedt som mulig (om det i det hele tatt går an).


(Bildene i dette innlegget er hentet fra facebook-siden "unveiled wife"
)








"Unveiled wife" har også en nettside, fant jeg etterhvert ut. En slags blogg. Hun skriver i beskrivelsen at: "My passion and pursuit is to bless and encourage wives daily!". 

For en ung, nygift kone som meg virker dette helt fantastisk! Det er så mange ekteskap som ikke klarer seg i dag, så at noen har en lidenskap for å velsigne og oppmuntre konene daglig er genialt! Hun som driver siden har til og med en greie hvor hun oppmuntrer til å be for nygifte kjendispars ekteskap!

Tenk å brenne sånn for ekteskapet. Og for andres ekteskap, til og med! Hun lykkes i alle fall i å inspirere meg :-) :-)


Sjekk ut bloggen hennes HER om du er interessert!
Kanskje du også lar deg inspirere?

2 kommentarer:

  1. Herlig innlegg min venn <3 Og takk for at du inspirerer, deler og gleder sånn. Du er en god og varm en - som har mye å gi. Og ja, det er lurt å være "forberedt" på at det kommer tyngre tider - men jeg syns du er superlur, som allerede nå, tar tak og er bevisst. Ikke alle er det dessverre...
    Jeg håper dagene dine og deres sammen er gode. Sender en varm klem og gleder meg nå til å se på den bloggen du nevner. Ps. takk for skjønn hilsen hos meg <3 du er så bra!

    SvarSlett
  2. Veldig bra innlegg Camilla! Er så viktig å gå "all in" i et ekteskap. Stå på! Det er så gøy å lese om hvordan du takler det nygifte livet. Du er flink!

    SvarSlett