Love GMH
















Les mer på
www.love.givesmehope.com


Jeg satt mye på den siden i starten av forholdet med Marius. For det er sant at kjærlighet gir meg håp... og det jeg håper på er kjærlighet. Jeg vil at det skal være sant at ekte kjærlighet finnes, og at jeg kan få ha det i livet mitt.

Noen ganger trenger en kanskje å bli minnet på at ekteskap ikke trenger å ende i skilsmisse, men at det går an å elske, ære og være trofast i gode og onde dager til døden skiller oss ad. Og noen ganger trenger en kanskje bare å bli minnet på at godhet fortsatt finnes i denne verden. En sånn side som love.givesmehope er fantastisk, fordi det er lett å noen ganger miste håpet når man lever i en så mørk verden på flere områder. Jeg tror at man trenger håp for å tro, og tro for å lykkes, hva er vel oddsene for å finne (og beholde) f.eks. kjærlighet om man ikke engang tror at det finnes?

Våg å håpe, gevinsten er stor.



"Tro er full visshet om det som håpes, en overbevisning om det som ikke ses."
Hebreerbrevet 11:1



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar