Tid for å få orden på leiligheten igjen

I går fikk jeg endelig rotet meg til å få litt orden på hyllene hjemme! Jeg "kastet ut" julen på mandag, men hyllene har ikke blitt fylt opp med nye ting før i går. Det var deilig å få tørket ordentlig støv fra hyllene og vinduskarmene, ta vekk alt jeg ikke ville ha der lenger, og sette opp fine, friske pynteting igjen :-)

Selv om det fortsatt er litt rotete her etter en lat juleferie, jeg gjerne skulle shoppet inn noen nye, fine pyntegjenstander, og vi aller helst ville ha hatt et eget hus hvor vi selv kunne bestemt hvilke farge veggene og hyllene skal ha, begynner jeg å bli fornøyd. Det er egentlig bare deilig å ha LUFT på hyllene igjen :-) Og med litt mer rydding og vasking kan Marius og jeg endelig slappe helt av igjen. For det er en stressfaktor når det er kaos.... Dessuten blir dagen jo egentlig mye bedre om jeg får meg selv opp av sofaen og faktisk gjør noe, så det er win-win å pelle seg opp av sofaen :-) 

Noen bilder fra midt i rydde-hylle-prosessen i går (har ingen bilder av det ferdige resultatet!):





I dag er det kjøkkenet og badet som står for tur!


Ellers har både Marius og jeg det veldig bra for tiden :-) Marius jobber, jeg søker ennå. 23-24 januar skal jeg inn og ta et enkeltemne på Høyskolen og Ledelse og Teologi i Oslo (Ledelse, motivasjon og frivillige), og det gleder jeg meg veldig til. 26-27 er det tid for den første B-Tweens jentekvelden jeg skal ha for 10-12 åringer på Betania, og det blir også veldig stas. Denne helgen skal jeg ikke så mye bortsett fra å ha søndagsskolen på søndag (og å ordne litt her hjemme!), men Marius skal til Oslo og overnatte der fra i kveld til i morgen  :-)




<3

2 kommentarer:

  1. Har dere sofa på soverommet? Eller senga i stua? Hehe :) Godt å se at jeg ikke er alene om å ha TUSEN tomflasker stående framme på kjøkkenet..

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Vi har en seng montert i stua :) + 2 soverom... litt teit romløsning :P

      Slett