Nyttårsforsetter


GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! 
Nå er 2012 forbi og et helt nytt år ligger foran oss... er det ikke deilig? Jeg liker i alle fall veldig godt tanken på en "ny start"! Selv om man i prinsippet kan ha en "ny start" når man vil, må jeg si meg enig i at det er litt enklere når man har et tydelig skille på før og etter. I 2012 var det slik, men i 2013 skal jeg ha det sånn...

Jeg vil ikke påstå at jeg ønsker meg en helt ny start på livet akkurat dette året, men noen forandringer vil også jeg ha. Jeg snakker om sånne som så fint heter nyttårsforsetter, tror jeg! Jeg vil sette meg noen små forandringsmål jeg skal prøve å oppnå i løpet av året, og forhåpentligvis vil jeg klare å bli litt bedre på noen av de områdene jeg...godt kan bli litt bedre på...:-)



Her er mine nyttårsforsetter for 2013:

- Bli flinkere til å rydde, vaske og holde orden i leiligheten!
- Trene minst 2 ganger i uka (VIL IKKE VÆRE STØTTEMEDLEM PÅ TRENINGSSTUDIO! haha)
- Ikke spise godteri eller sukkerholdig brus før bursdagen min 5.april
- Bli en mer tålmodig kone :P
- Bli flinkere til å gjøre skolearbeid

Jeg skal prøve å klare disse. De er jo ikke helt uoppnåelige, er de vel? Den med å ikke spise godteri eller sukkerholdig brus blir nok kanskje vanskeligst, men mamma (og søstra mi???) er også med på dealen.



Har du noen nyttårsforsetter i år?

3 kommentarer:

  1. Jeg er med på den sukkeravtalen!!! Mener at Dinah signa seg opp også...skal sjekke.

    SvarSlett
  2. Masse lykke til! Mitt største nyttårsforsett er å begynne å trene minst 3 ganger i uka :D Gleder meg til å komme igang nå!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Og lykke til til deg også :D

      Slett