Ut av huset!



I dag hadde Marius glemt å ta med matpenger på jobben, så jeg gikk ned til han med de i stad. Deilig å ha en grunn til å gå en tur, for jeg synes det er så kjedelig å gjøre alene at jeg sjelden klarer å motivere meg til å gjøre det frivillig. Og siden jeg "ikke vil" gå tur alene igjen på en stund, ordnet jeg et par andre ting i samme slengen :-) Søkte på en jobb på veien bort til jobben, og når jeg hadde levert pengene dro jeg på kjøpesenteret i stedet for å dra rett hjem. Der shoppet jeg opp et gavekort jeg fikk til jul. Jeg kom hjem for en halvtimes tid siden, og jeg må innrømme at det er deilig å faktisk ha gjort noe for en gangs skyld. Blir mye til at jeg sover til 11-12 og ser på Netflix helt til Marius kommer hjem... men i dag stod jeg til og med opp og lagde frokost til Marius på morgenen. I går var også en effektiv og innholdsrik dag. Jeg liker det sånn, håper jeg får jobb og noe å gjøre snart :-)


Fra Ibestad-turen i høstferien


Og forresten, det var noen av dere som lurte på hvordan eksamenene mine gikk! Jeg fikk resultatene for et par dager siden, og jeg sier meg fornøyd :-) Det ble B på den ene eksamenen, og C på den andre.


Ha en fin onsdag videre, kjære blogglesere! Det har i alle fall jeg planer om :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar