Året som har gått (Del 1/3)

Når vi gikk inn i året 2012, var Marius og jeg forlovet, jeg jobbet på Statoil i Hof og bodde i kollektiv i Tønsberg, jeg gikk siste året på danselinjen på Greveskogen VGS, og var medarbeider på søndagsskolen og på torsdagsklubben i Tønsberg Pinsekirke Betania. Med det utgangspunktet - her er en oppsummering av hvordan 2012 gikk for seg for meg (og Marius), måned for måned. 




Highlights of January

Jeg får en ny fetter!
3.januar blir lille Isak født <3






Klassetur til London!

En utrolig tur med musikaler, shopping, dansing på Pineapple, undergrunnsbane, Shakespeare, gode venner, Starbucks-kakao, og severdigheter!










Marius flytter ut i egen leilighet for første gang!
Han får sitt eget sted, og jeg får øvd meg ordentlig på å ta oppvask...hehe. Siden jeg var der så ofte, så endte den oppgaven på meg! Både Marius og jeg lærte masse i den perioden han leide der.







  Og jeg og forloveren min dro på brudeshow på Gjennestad VGS!
(Dette har jeg dessverre ingen bilder fra)




Highlights of February


Helikoptertur med pappa og Marius!
Pappa fikk gavekort på Superday.no når han fylte 50, men han brukte det ikke før i februar i år. Superday'en han valgte var en helikoptertur over Oslo med to venner! Mamma og Dinah ville ikke, men Marius og jeg var ikke vonde å be. Awesome!








Pinsevennenes Lederkonferanse 2012!
(Dette har jeg dessverre ingen bilder fra)



Marius og jeg begynner på Alpha-kurs!
(Dette har jeg dessverre ingen bilder fra)


Vi bytter bryllupslokale!
Vi fant ut at det vi egentlig hadde booket ikke passet våre ønsker allikevel, så vi avbestiller det og booker Granly Grendehus i stedet.






Highlights of March



Jeg drar på firmatur med Statoil til Rignes Gård!
En kjempeartig tur hvor jeg fikk bli bedre kjent med kollegene mine på Hof og Revetal, fikk spise 7-retters gourmè, og fikk kjøre snøscooter! Wohoo!



Ellers er det ikke så mye spennende som skjer i mars, annet enn livet. Masse skole, planlegging av misjonsmøte på Betania, masse jobb... og sånne ting :-)




Highlighs of April

Vi lager bryllupsinvitasjonene!
Det tok oss en hel dag, hvor da Linda også hjalp oss litt over halve dagen. Kan tro vi var slitne! Men vi ble veldig fornøyde med resultatet :-)





Jeg fyller 19!
Endelig! Dagen ble feiret med familieselskap, og så en deilig tur i skogen med familien min og Marius <3







Linjeforestilling med Greveskogen! Vi setter opp "Livets Tre"!
Vi leier Nøtterøy Kulturhus og har vellykkede forestillinger,





Marius og jeg feirer 1 år som forlovet 21.april!
(Jeg har dessverre ingen bilder fra dette)



Russetiden starter!
Jeg har en rolig russetid uten sex, drugs & rock n'roll, men fortsatt: russ var jeg! Russenavnet mitt ble "Pre-Bride", og jeg var medlem i Krussen og Jesusrussen :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar