Vonda Shepard & Ally McBeal





Dette er tre av mine favoritt Vonda Shepard-sanger! Har blitt helt hektet på Ally McBeal-serien, og derav videre oppdaget musikken til Vonda Shepard og blitt hektet på den også. FeelGood-musikk! Anbefaler dere å høre på noe av musikken hennes om dere ikke allerede har gjort det :-) Og å se på Ally McBeal! Episodene ligger på Netflix og på nettet generelt. Bare å søke det opp!




Min absolutt favorittserie at the moment! Love it! 


Jeg merker at det ikke er lurt å ha dilla på en serie man har konstant tilgang på (Netflix <3) når man har eksamen i morgen da...

Men satser på at den siste eksamenen går bra uansett!
Gleder meg MAX til å bli ferdig... Og når jeg er ferdig, skal jeg sette på "Tell him" og danse en gledesdans rundt i stua her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar