Konsekvenser



Jeg startet pepperkake- og klementinspisingen for ca 1 måned siden. I god tro om at det kom til å gå fint. Jeg hadde så julestemning, så klarte ikke å vente! Jeg er et svakt menneske, i alle fall på det området. *sukk*

Men ja, jeg trodde det kom til å gå fint. Jeg hadde jo begynt så tidlig tidligere år, ikke sant. Men akk ei. Det er nå kun 13.desember, og jeg er så lei!!! Fra å spise en hel boks med pepperkaker på kun noen få dager, har nå den samme boksen stått her i over en uke, og er ikke halvtom engang. Og klementiner - jeg tuller ikke når jeg sier at jeg lett heiv i meg et helt nett på en kveld - men nå... det holder med en. Kanskje to. Wææ, det er jo ikke jul ennå, jeg kan ikke være lei allerede! 

Kanskje, om jeg tar det litt rolig nå, så får jeg kanskje tilbake pepperkake- og klementinlysten til jul? Jeg vil i alle fall orke å spise pepperkakehuset vårt! Ellers får jeg bare tenkte på de kaloriheldige konsekvensene av at jeg ikke stapper i meg alt alltid, haha

Håper jeg lærer av mine feil og klarer å være sterk nok til å vente til 1.desember neste år! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar