Året som har gått (Del 3/3)

Når vi gikk inn i året 2012, var Marius og jeg forlovet, jeg jobbet på Statoil i Hof og bodde i kollektiv i Tønsberg, jeg gikk siste året på danselinjen på Greveskogen VGS, og var medarbeider på søndagsskolen og på torsdagsklubben i Tønsberg Pinsekirke Betania. Med det utgangspunktet - her er en oppsummering av hvordan 2012 gikk for seg for meg (og Marius), måned for måned. 



Highlights of September


Telttur med Linda og Christoffer! + Lindas bursdagsfeiring
Koselig! (De er ikke sammen lenger nå)



Telemarkskanalen
Marius og jeg fikk gavekort til jul, og brukte det nå i september! En flott tur. Jeg har skrevet et innlegg om turen her: http://mariusogmalvine.blogg.no/1349857088_telemarkskanalen.html





Highlights of October


Tur til Nord-Norge med mamma!
Første gang jeg er lenger nord en Trondheim, wohoo! En utrolig koselig uke med mamma'n min. Jeg har blogget et innlegg med bilder her: 
http://livetsammen.blogspot.no/2012/11/bilder-fra-ibestad.html






Dinah er med meg på Høgskolen!Skoleflinke søstra mi ville se hvor jeg gikk på skole :-) Og, for minnenes (og for moro) skyld hadde vi en liten fotoshoot rundt omkring på området. Søta <3









Higlights of November


Mamma øver coaching på meg!Og jeg bestemmer meg for å fullføre semestereksamen i sosiologi i stedet for å bare slutte. Great!

Loppemarked i Hof!Fikk tak i mange fine skatter der:-)

Marius og jeg ser den nyeste BATMAN-filmen på kinoLove it!



Jeg melder meg inn på treningsstudio!Nå er det tiltakstider :-)




Highlights of December

Pepperkakebaking!Først hos våre nye venner, Malin og Anders! Og så med Rebecka og Isabel dagen etter :-)







Eksamenstid...
Men har en god følelse! Får vite resultatet 4. og 8. januar.


Dinah har danseforestilling!
Hun danser moderne på scene for første gang, og er HELT RÅ! Stolt storesøster.


JUUUUUUL <3
Juletiden har jeg skrevet innlegg om her:

http://livetsammen.blogspot.no/2012/12/juleglede.html

http://livetsammen.blogspot.no/2012/12/oh-christmas-thee.html

http://livetsammen.blogspot.no/2012/12/julaften.html




Dette året har vært utrolig innholdsrikt og spennende. Jeg har fullført videregående, giftet meg, flyttet i leilighet med Marius, begynt på Høgskolen og sluttet på Høgskolen... og så mye mer. Det er helt utrolig. Jeg er takknemlig for alt Gud har gitt meg i 2012, og har forventninger til 2013 allerede. Jeg lurer på hva jeg kommer til å skrive i nyttårsinnlegget om et år fra nå? Ting forandrer seg så fort, og mye kan skje på et år :-)



Og med det vil jeg ønske alle dere som er innom her et RIKELIG VELSIGNET OG GODT NYTT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar