Velkommen, jul!


Jeg våknet i går til at Marius gjorde ferdig siste finishen av pakkekalenderen min. Beste mannen overrasket meg med kalender i år, gjett om jeg ble glad når jeg fant ut det! Jeg har alltid fått kalender av mamma og pappa, men i år skulle være mine første pakkekalenderløse jul... men neida! Jeg har en mann som skjemmer meg bort med massemasse kjærlighet! <3 Av andre kalendere i år har jeg også flaxkalender (takk, mamma!) og sjokoladekalender (must!), + at Marius selvfølgelig får pakkekalender av meg også :)

Litt senere på dagen tok vi oss en Tønsbergtur for å titte litt i butikker etter julegaver og julepynt, og for å hente inn ennå mer julestemning. Det var koselig, er ikke dumt for forholdet å gjøre sånne ting sammen noen ganger :-) Og når vi var godt hjemme fra Tønsberg og hadde slappet av litt, var det tid for montering og pynting av pepperkakehus. Ble det ikke fint? 




Og Marius lagde seg en flott liten "dessert" av pynterestene. Ingenting skal gå til spille her, nei!






Resten av kvelden brukte vi på å rett og slett kose oss med film og potetgull. BATMAN-film, til og med! Jeg må innrømme at jeg faktisk synes at de filmene er litt... awesome.



I dag har vi vært på pepperkakebakedag hos Anders og Malin (Malin har bryllupsblogg! Sjekk ut HER), og i morgen får jeg besøk av noen herlige jenter på adventskveld hos meg. En så julete start på desember tror jeg faktisk at jeg aldri har hatt før! Men nå har jeg kanskje anstrengt meg litt mer for det enn jeg har gjort tidligere år da... .:-) Greit å legge et "sterkt fundament" tidlig, så ikke julestemningen forsvinner under eksamensstresset som ligger rett rundt hjørnet, right?

Blogges, herlige lesere!



2 kommentarer:

  1. Heldig du :) Jeg også; familien hadde lagd pakkekalender til meg : D God adventstid <3

    SvarSlett
  2. Så nydelig å lese om mannen din som ser dine ønsker - og gjør noe med det! Herlig <3
    Og så flott pepperkakehus - du er tidlig ute, jeg er imponert. Her har jeg ikke hodet over vannet ifht jul i det hele tatt, men håper å få det. Ønsker deg en nydelig uke videre :) klem klem

    SvarSlett