Looking forward



Om litt over en halv måned er det tid for et helt nytt år. 2013. Og jeg har mye å se frem til! Og det beste er at jeg ikke aner hva det er for noe! 

Jeg vet at i løpet av 2013 skal jeg fylle 20, feire 1 års bryllupsdag med drømmeprinsen, bli med på et nytt betweens-opplegg på Betania, begynne på en bachelorgrad og... det er vel egentlig nesten alt jeg vet for sikkert. Og at jeg skal jobbe en del da, men siden jeg ikke har fått noen jobb ennå så vet jeg jo på en måte ikke det helt sikkert allikevel! 

Jeg gleder meg til alt det spennende som skal skje, som jeg ikke vet om ennå! Tror det er første gangen jeg har gått inn i et nytt år med så lite "planer"! Men det er også første året jeg går inn i hvor jeg er gift med noen. Det er ikke lenger bare mine planer ,det er våre, og de må vi jo lage sammen :-) Igjen - jeg gleder meg! Og har høye forventninger til året som kommer :-) Livet sammen er spennende!




1 kommentar:

  1. Åh, det er kjekt å se fremover! Det er så mye å glede seg til! Men jeg kan tenke meg at det blir annerledes å planlegge "sammen" enn alene, ja... Utfordrende, men gøy :D
    Jeg tror meg og Thomas sin største utfordring vil bli at jeg vil bruke penger på å reise, mens han vil nok heller bruke dem på småting der vi er :P
    Men! Det går nok fint :)

    SvarSlett