Året som har gått (Del 2/3)


Når vi gikk inn i året 2012, var Marius og jeg forlovet, jeg jobbet på Statoil i Hof og bodde i kollektiv i Tønsberg, jeg gikk siste året på danselinjen på Greveskogen VGS, og var medarbeider på søndagsskolen og på torsdagsklubben i Tønsberg Pinsekirke Betania. Med det utgangspunktet - her er en oppsummering av hvordan 2012 gikk for seg for meg (og Marius), måned for måned. 




Highlights of May/June



Eksamenstid....
Hadde eksamen i Matte, DIP (dans i perspektiv), Norsk, Scenisk Dans og Muntlig Historie. Stress! Men ble fornøyd med resultatene :-) Dans + Historie var i Juni.


Stay Toghether 2012!
Jentekonferanse i Tønsberg! Den var knallbra, og jeg fikk et skikkelig møte med Gud den dagen! Håper det blir en gjentakelse i 2013 :-) I alle fall i 2014, når hun som ledet det er tilbake i Norge!



Oppsigelse av leiligheter
Jeg sier opp kontrakten min i kollektivet (fordi stipendet fra lånekassen tar slutt), og Marius sier opp sin leilighet pga. fuktskader/mugg som ga meg nedsatt lundekapasitet og forverret allergi. Det hadde oppstått bak møbler man ikke flytter så ofte, så vi hadde ikke merket det før det var for sent. Uansett - vi sier begge opp stedene vi bor, og står da bostedsløse... så vi flytter begge hjem til mamma og pappa i Hof i løpet av starten av juni.

Vi får ny leilighet!
3.juni er vi på visning på en kjempeflott leilighet, og vi får den! Wohoo! Det er leiligheten vi bor i nå :-) Så da hadde vi i alle fall et sted å bo sammen etter bryllupet <3


Jam og Elisabeth gifter seg!9.juni er vi i bryllupet til et vennepar. Gratulerer så mye til dem!





Mormor og morfar gifter seg!
16.juni gifter mormor og morfar seg på nytt, etter å ha vært skilt i mange, mange år. Et veldig romantisk og spesielt bryllup, elsker det når ekte kjærlighet vinner til slutt! Gratulerer til dem <3




Vitnemålsutdelingen min!


3 år med videregående skole er fullført! Etterpå feirer jeg med familien min + Marius og mormor og morfar på Peking i Tønsberg. Hurra!






Reklamere for Vestfold Festspillene!
Som et siste skoleprosjekt hjalp June og jeg til med å reklamere for Festspillene. I 5 dager gikk vi rundt og danset på benker i Tønsberg iført turkise parykker, haha. En interessant opplevelse!


Og selvfølgelig - UTDRIKNINGSLAGET MITT!RÅESTE OG SPRØESTE DAGEN EVER!
Say no more....!







Highlights of July



Prøveshoot med bryllupsfotografen vår!









Marius fyller 21!
Gratulerer så mye med dagen, elskling <3


Prøvetime med frisøren/sminkøren min, Karoline <3

Begynne å flytte tingene våres over i den nye leiligheten <3

Siste dagen min på Statoil Hof!:( Men skal man gifte seg og flytte bort, kan man ikke jobbe i Hof lengre!


Generalprøve i Eidsfoss Kirke!Vi ble enige med presten om hvordan vielsen skulle foregå, og vi prøvde det ut i praksis. Det rareste var å gå opp midtgangen, og å faktisk si "JA!". Wææ.





Highlights of August


BRYLLUPSDAGEN VÅR!
4.august 2012 ble vi erklært mann og kone foran Gud, prest og familie og venner i Eidsfoss kirke, og feiret videre i Granly Grendehus<3









BRYLLUPSREISEN VÅR! <3
Til Hermon Høyfjellshotell <3







Jeg begynner studiene ved Høgskolen i Vestfold!Sosiologi!

Resten av August er bare hvetebrødsdager <3



(Ps: Overskifter og sånt blir litt rotete noen ganger, men det er fordi BLOGGER.com er litt vanskelig å ha med å gjøre. Dere får være overbærende til jeg får ordnet det <3)

2 kommentarer:

  1. Hvaaaa?? Kjenner du Elisabeth? :) Moro da! Visste ikke at hu ble gift i 2012 hu også hehe.. :D
    Hilsen Renate

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja! Men er mannen hennes jeg kjennes best da:)

      Slett