En ferdig...


...Og en igjen...

Jeg overlevde gårsdagens eksamen! Nå må jeg bare vente til 4.januar for å få vite karakteren. Ikke at den betyr så mye, jeg vil bare ha papirer på at jeg har bestått dette semesteret, men det er jo fortsatt litt spennende da. Sånn for min egen del! Jeg føler selv at det gikk ganske bra, men den følelsen har lurt meg før.


Fra religionseksamen (privatist) for 1 år siden! Haha

Nå må jeg rette fokuset mot mandagens eksamen. De fleste jeg har snakket med har sagt at det er den de tror de kommer til å gjøre det dårligst på... det gjør meg nervøs. Jeg har ikke engang noen anelse om hvordan eksamenen er lagt opp. Vet bare at det er noen spørsmål jeg skal skrive masse fornuftig om. Faget er på en måte ganske filosofisk, med sånne spørsmål som "hva er makt" og "hvordan definere klassebegrepet" og sånt, samtidig som det er med fakta man skal spytte ut enn den man kan filosofere seg frem til. Gårsdagens eksamen var mer konkret, og var derfor enklere å øve til, men denne blir det litt mer utfordrende å pugge pensum til. Det er liksom ikke noe å pugge, alt må forstås. Komplisert. Men jeg har planer om å overleve den også :-)


Jeg kan klare alt jeg vil! ...Ikke sant, sau? <3


Gleder meg til mandag ettermiddag. Da er jeg jommenmei ferdig med denne sosiologien! Gleder meg til å få litt pause fra skole et halvt års tid, og så begynne å studere det jeg virkelig interesserer meg for. Jeg har ikke ikke nevnt for dere hva det er ennå, men det kommer. Jeg skal bare bli helt sikkert først!

Ha en fin fredag, flotte blogglesere!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar