Ønskelisten min 2012!












// <3

Bilde 1: Bøker! (Bildene er fra bokogmedia.no)
Bilde 2: Ting som gjør meg varm på vinteren <3 (Bildene er fra hm.no)
Bilde 3: DVD'er med kristent innhold! (Bildene er fra bokogmedia.no)
Bilde 4: Gensere (Bilde 1 er fra bikbok.no, de andre fra hm.no)
Bilde 5: Pene interiørting <3 (Bildene er fra kremmerhuset.no)
Bilde 6: Jentegreier....! (Bildene er fra diverse googlesøk)
Bilde 7: En deilig pysj! (Bildene er fra cubus.no)
Bilde 8: Vesker og belter. (Bildene er fra hm.no)
(Alle bildene er bare eksempler på hva jeg liker, ikke nødvendigvis spesifikt det jeg vil ha)



Kanskje litt "teit" å legge ut ønskelisten min på nettet, men siden jeg vet at det er flere som lurer på hva jeg ønsker meg (av familie og venner som leser bloggen!), så tenkte jeg hvorfor ikke? :-) Og til dere som lurer på hva dere skal kjøpe til venninner, jentekjærester, mødre, søstre osv, kan det jo hende at de ønsker seg noe av de samme tingene som meg.

NB: Til dere som lurer på hva Mariusogjeg ønsker oss sammen (siden vi nok får flest pakker sammen i år!) så ønsker vi oss sengetøy til dobbeltseng, pene interiørting ala kremmerhuset, gavekort på noe koselig å gjøre sammen og posepølse (google it!). 

1 kommentar:

  1. Hihi :) Posepølse var faktisk mitt første syprosjekt! Veldig enkelt! Så hvis du vurderer å lære deg litt sying etterhvert, kan du få den akkurat i det stoffet du vil :)

    SvarSlett