102 dager


At det kun har gått 3 måneder og 10 dager siden vi giftet oss er en merkelig tanke. Det føles virkelig ut som om det har vært mye lengre! Det kanskje på samme måte som at jeg har kjent Marius i ca. 2,5 år, men det føles ut som om jeg har kjent han hele livet? Det sies at tiden går fort når man har det gøy, og sakte når man har det kjedelig, men det er ikke tilfellet her. Men tidsbegrepet er egentlig så komplekst og relativt at jeg ikke tenker å prøve å forstå meg på det... i alle fall ikke akkurat nå.


Men det er fortsatt spennende å være nygift. Vi har det veldig bra sammen, og vi lærer for hver dag hvordan vi bedre kan vise kjærlighet til hverandre. I dette innlegget hadde jeg egentlig planer om å oppdatere dere leserne på hva som skjer i livet vårt, men det er faktisk nesten ingenting å meddele... bortsett fra akkurat det at vi er nygifte, og tankene om "valg" som har surret rundt i hodet mitt de siste ukene (se tidligere innlegg), er det bare helt vanlige ting som skjer. Marius jobber, jeg surrer med skole, vi besøker familie, møter venner, Marius jobber med nettsidene til PFF, jeg blogger og gleder meg til jul...

Tenk det, Camilla... nå har du i 102 dager vært kona til verdens beste. Vi skal på kino i kveld og se Skyfall, for å "feire" (selv om det har vært planlagt lenge før vi fant ut at vi hadde 100-dagersjubileum på mandag). Jeg er ikke i form, men håper på å bli bedre utover dagen. Blir nok i alle fall i form nok til å sitte stille i en kinosal og se på en film!


Ha en god onsdag videre, kjære lesere <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar