Adventsstake - "Hjemmelaget"






 For første gang er jeg selv hovedansvarlig for å skape julestemning rundt meg. Jeg hadde ikke adresse hos foreldrene mine forrige jul heller, men da bodde jeg på kollektiv... og det er ikke det samme :-) Men i år har jeg en hel leilighet å forberede til jul, + at det faktisk bor en annen en her sammen med meg som også skal få julestemning! Det gjør at jeg er ekstra gira!

Et av delmålene mine i "prosjekt julestemning" var å lage en adventsstake, og det er nå i boks. Ble den ikke fin (det er min første, så be nice)? Den er laget av lys og "brett" fra Nille, litt av båndet vi brukte til å pynte brudebilen, tallene er skjært ut med en passer (!) og mosen og konglene er delvis plukket selv og    delvis ting jeg har fått av mormor.

Nå kan vi bare glede oss til advent!






2 kommentarer:

  1. Næmmen så fiiiin!!! Det er jo sånn "proff't", som en får kjøpt på blomsterbutikkene det der... ;) - Gleder meg til å se hva mer du tryller frem i adventstiden ;)

    SvarSlett