What a day

Blæ, for en dag. Den har gått opp og ned og opp og ned og opp og ned... sikkert en av de hormonelle gledene ved å være kvinne. Nå sitter jeg og er bare uggen og kvalm med en lett hodepine som presser på. Men heldigvis er mannen min så utrolig flott, kjærlig og tålmodig med fruen sin når hun ikke er helt på topp. Jeg er heldig som har han, det gjør at det som er kjipt ikke er så forferdelig allikevel <3

Dagen startet veldig bra da! For på morgenen i dag lå denne (bildet) og ventet på meg på stuebordet. Det sies at det er de små tingene som betyr mest, jeg tror jeg kan si meg enig i det! Andre bra ting som har skjedd i dag er blant annet en god middag hjemme, og utrolig bra undervisning på lederforum. (De negative tingene går mest på tankene rundt forrige innlegg + at jeg ikke er i form :-) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar