Første treningsøkt: FULLFØRT!

Wææ, beina mine er helt gelè! Ennå! Fikk virkelig kjørt meg på treningsstudio for å si det sånn. Tok kun beinøvelser i dag. Tror jeg veit om ei som kommer til å være skikkelig støl i morgen!

Men det var deilig å trene igjen. Bare det å bruke kroppen! Å kjenne at den virkelig er der, liksom! Jeg meldte meg inn også, så nå er jeg bundet til å trene i minst 12 måneder... :-)

Jeg er ikke så i god form lenger, men det som er fint med det er at man ser resultatene raskere enn når man er forholdsvis trent, og så trener mer, om dere skjønner. Det jeg håper å se mest resultater på er magefettet, rompaaa og armene mine (de stedene jeg er "minst fornøyd" med). Bare se hvor masse muskler jeg har på armen, haha. (jeg strammer muskelen, ja...). Det motiverer meg å tenke på at kroppen kommer til å se bedre ut etterhvert!



Og jeg motiveres også til en viss grad av den helsemessige effekten, selvfølgelig. Har virkelig merket hvordan hele kroppen generelt har mistrivdes mer nå dette halvåret hvor jeg ikke har trent...

Men nå er jeg i alle fall i gang! Gleder meg allerede til neste treningsøkt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar