Mormor og morfar



Har hatt besøk av herligste mormor og morfar i dag! Første gang de ser leiligheten vår :-) Det var kjempekoselig at de tok turen! Så fikk jeg øvd meg ennå litt mer på lage kaffe også, hehe :-)

Bildene over er tatt i bryllupet deres nå i juni. Tenk, etter alle de timene jeg har vært hos mormor og snakket om guttene jeg har vært forelsket i (var hos mormor MASSE før jeg flyttet hjemmefra), også ender vi opp med å faktisk gifte oss samme sommer...! Og hun med ingen ringere enn morfaren min, da :-) Historien deres er faktisk en skikkelig kjærlighetshistorie, for de var nemlig gift for lenge siden. I mange år. Men så skjedde livet, og de dro hver sin vei. Men nå, etter å ha vært skilt i maaaange år, fant de tilbake til hverandre, og valgte å gifte seg på nytt : D Det gir meg håp om at ekte, evig kjærlighet faktisk finnes der ute... <3

Jeg er glad at jeg får ha et så godt forhold til mormoren og morfaren min som jeg har!

:-) 


NB: Jeg er kjempestøl etter treningen i går! Deilig, men grusomt samtidig, haha



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar