Sjuklinger


Marius har vondt i skulderen, så han har vært hjemme fra jobb både i går og i dag. Deilig! Litt rart å ha han hjemme på formiddagen i vanlige ukedager, men jeg liker det :-) Det har vært spesielt deilig nå fordi jeg heller ikke har vært i form. Jeg er ikke blitt bedre ennå, nei... er bare veldig kvalm og sliten. Håper det ikke er influensa jeg brygger på. Men om det er sant som det sies, at TLC (Tender, love & Care) er den beste medisin, kommer jeg nok til å bli frisk fortere enn svint. Forhåpentligvis allerede før i morgen, for jeg skal på Led12 regionalt... Er ikke så syk at jeg ikke kan dra, men er alltid kjedelig når man føler seg dårlig :-)

<3

1 kommentar:

  1. Hei søte deg <3 Håper inderlig formen er bedre! Ikke noe greit å være syke, da :( Men så får dere litt ekstra tid sammen ;) det er vel fordelen.
    Jeg håper dagene dine er gode - og at kommende uke blir fin. GOD klem til fine deg!

    SvarSlett