Søstrene Grene

I kveld reiser jeg til Hof. Jeg er nemlig gressenke i helgen, da Marius skal være medarbeider Get Focused, og da er det bedre å være i Hof enn å være alene i leiligheten :-) Dessuten er det et stort loppemarked i Hof-hallen i morgen formiddag, og det vil jeg ikke gå glipp av! Skattejakt <3

Men nå først skal jeg en liten tur til Tønsberg for å sjekke ut den nye Søstrene Grene-butikken som har åpnet der. Jeg DIGGER Søstrene Grene-butikker, og at det har kommet en til Tønsberg er ren lykke. De har så mye spennende! Også er de ganske så billige i tillegg. Nesten som Nille, bare litt mer...spennende! Det jeg håper på å finne er julepynt, småting jeg kan lage julepynt/gaver av, eller rett og slett gaver. Men det gjør ikke noe om jeg ikke finner noe heller, for bare opplevelsen av å handle i en Søstrene Grene-butikk gjør det verdt reisen.



1 kommentar: