New week

Hei, alle! Etter en lang men innholdsrik helg er det nå mandag, og det er en helt ny uke som ligger foran. Det er deilig å vite egentlig, at uansett hvordan gårsdagen var, så er det en helt NY dag i morgen. Ny dag, nye muligheter, et nytt ark å tegne på…  

Jeg kan også meddele at både Marius og jeg føler oss mye bedre nå. Marius er tilbake på jobb, og jeg føler ikke lenger for å bare ligge på sofaen. Energien er tilbake! Og litt senere i dag får jeg besøk av beste Linda, som har vært en tur i Gambia siden sist jeg så hun. Gleder meg til å høre hvordan hun har hatt det! Og selvfølgelig bare til å se igjen venninnen min
J Jeg har kastet ut Marius for anledningen, han skal tilbringe tiden etter jobb hos Bjørn Daniel. Blir koselig!

Jeg legger med et bilde av meg og noen slække geiter på slutten her, av mangel på noe bedre :-)

HA EN FLOTT MANDAG!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar