Hverdagsgleder


 Da jeg var på Søstrene Grene for noen uker siden, kjøpte jeg meg en liten vase, i og med at jeg egentlig ikke hadde noen fra før av. Denne har jeg hatt stående på hyllen i stuen, men har ikke hatt noe oppi... Jeg har såvidt kommentert til Marius at jeg synes at det kanskje er litt teit å ha en tom vase stående fremme, og senest på morgenen i dag vurderte jeg å fjerne den, men jeg glemte det, så den ble stående :-) Og bra var det, for da jeg kom hjem i dag (litt senere enn Marius) stod det en langstilket, vakker rose og ventet på meg oppi vasen! Lite observant som jeg er til tider, la jeg ikke merke til at den stod der før Marius kommenterte at jeg kanskje, muligens ikke hadde lagt merke til om det var noe nytt i stua, haha. Men da den var oppdaget, ble bestemannen selvfølgelig overøst med kyss og takk. Jeg blir så glad når han overrasker meg sånn, på helt vanlige hverdager!

Jeg er gift med en utrolig herlig og deilig mann <3



2 kommentarer:

  1. Lurer på om han har lært litt av pappan din jeg....? Det er jo sånt som papsen din kan finne på .... vi har flotte menn i livet ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan hende! ;-) Ja, veldig flotte menn vi har i livet vårt, mamma.

      <3

      Slett