Innkjøp fra TILBORDS


Marius og jeg fikk en del gavekort i bryllupsgave, blant annet en god del hos TILBORDS. Og siden vi ikke har spesielt mye julepynt, i alle fall ikke noe ordentlig, tenkte vi at det var greit å bruke litt av det på å handle inn noe fint. Så i går, mens jeg ventet i Tønsberg (skulle møte noen, og hadde litt god tid i byen), stakk jeg innom og kjøpte et par svææært fine ting (etter min mening, i alle fall!). Kjøpte også to telysholdere, men jeg fant ikke bilde av dem på TILBORDS sine nettsider (alle bildene er tatt fra http://www.tilbords.no/nettbutikk/julevarer). Planlegger å dra tilbake å kjøpe en "stripete glassengel" til, forresten.

Her er tingene jeg kjøpte:


Joy Engel Liten 29 cm

Cleo Serviett Snowflake lilla 33x33 cm


Angels Engel stripe


Christmas collection Hjerte kongler    30 cm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar